Underbara dag.



Idag har jag legat i en solstol vid vattnet och läst bok. Låter inte riktigt som jag va? För rastlös.
Nä men det var riktigt skönt faktiskt. Läser sällan böcker. Men när jag väl gör så kan jag läsa en på 1-2 dagar.
Nu läser jag en som är baserad på en sann berättelse. Gillar sådana böcker bäst. Riktigt bra är den.







Sen åkte jag båt, precis som jag ville. weeei, det var kul. Blåste kraftigt så skumpade ordentligt.
Och så har jag bränt ansiktet, haft en krypande fåsting på benet och fått typ 5 myggbett.
Sånt som hör sommaren till. ÄÄÄÄÄlskar verkligen sommaren. Vill aldrig mer ha mörk tråkig höst och
vinter. nej usch.


Nä nu ska jag försöka sova. Är dödstrött efter helgens äventyr och jobbar
imorgon igen. Näst sista dygnet innan semestern. weho.




Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0