Vänner är allt.


Idag har varit en väldans bra dag. Umgåtts med massa fina vänner.
Började dagen med jobb till halv 1. Sen hem för att vara hundvakt igen.
Men älskar den lilla busfian så det är bara kul.
Hann även få lite sol på mig mellan molnen.

Hund är bra. Många promenader och mycket lek och spring i trädgården.
Tror jag sprang av mig ett kilo eller två där eller inte.






Vid 3-snåret kom Moa och Ella över. Så mysigt.
Efter en stund kom även Lisa och Jameson. Fikade och snackade skit.
Ella är en sån sötnos. Åt kex med hela ansiktet. Såg ut som ett chokladmonster, ett sött sådant.






Sen fick hon syn på studsmattan så där fick Moa vara med henne resterande
av tiden. haha. Hon hade nog kunnat hoppa hela dagen om Moa inte sagt att dom
var tvungna att gå hem.






Sen fick Lajka och Jamesons Nellie hälsa på varandra. Oj vad kul dom hade.
Sprang runt och rullade runt på gräset. Men synd för Nellie för om ett tag är Lajka inte
lika liten längre. hehe.






Sen kom Sussi förbi så fick hon leka lite med hennes hund också. Hon är dock liiiiite större. haha.
Söööta som dricker samtidigt ur skålen.
Sen var Lajka trött. Somnade på stört. Tar på krafterna när man bara är 9v gammal.





Sen syndade jag och Lisa varsin kebabtallrik. usch. fast den var utan pommes,
kändes lite bättre. haha.


Nu är jag hemma och alldeles tankspridd. Mycket som far i huvudet.
Får sova lite så kanske det känns bättre imorgon eller nästa dag, nästa vecka
eller nästa år. hopplöst.



P.S Vill bara skriva att jag har världens bästa vänner. Ni är mitt allt. D.S ;)


Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0