Lyckad kväll i Jönköping.



I Fredags var det jobb som gällde fram till 11 igår. Sen åkte jag för sol och bad
med Line. Ser ju ungefär ut som en dalmatiner efter turkietresan eftersom jag fjällar så.
Måste försöka sola igen det...


Hittade en liten rolig app när vi låg där som vi roade oss med medans solen
var i moln. Dom andra som var där måste umdrat vad vi låg o posade om. haha.
Kul hade vi iaf.







Senare på kvällen begav vi oss till Malena i Jönköping. Gick till Twin för en middag och
lite vin i det varma med härliga vdäret. Fick nästan lite utomlandskänsla när man stod där i baren.
Tog oss varsin jättegod hamburgare med guacemole. mm älskae guacemole.
Malena var seg sen i Fredags så hon begav sig hemåt efter maten.

Träffade en sån sjukt söt kille med. Men det var så mkt folk så
han bara försvann eller så gjorde jag det? så tyyyypiskt.






Runt 11 kom Linda och comp. Det var kul. Då begav vi oss ut mot baren.
Besällde massa drinkar dansade och hade kul.
Drog sedan vidare mot Karlssons för vi ville ha lite discodans. Men det var ju
inte så överdrivet mycket folk där som vanligt. Skönt iof.






Mina fötter är helt förstörda av högklackat. Gick med skorna i handen
från Karlssons och ända hem till Malena. Hade så förbaskat ont.
Var ganska svart om dom sen. hehe.







Imorse var det segt. Dunkande huvud och snurr. Försökte med maxmat till
frukost. Gick sådär. Känns mkt bättre nu. Lite trött bara. Sov noll inatt.

Underbart att man jobbar nu med. Undra hur många gånger jag sagt att jag aldrig
ska dricka dagen innan jobb? Idag är en av gångerna iaf. Huja...



Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0