air



Vad trött man blir på detta väder.
Ena dagen sol och nästa dag snöstorm.
Nej nu längtar jag till Maj och Turkey.
Har ett litet paket som ligger och väntar på mig hemma.
Som innehåller detta;




Bestämde mig för den bruna sen. Tror den kan vara snygg när man
blivit lite brun.



Beställde nytt bredband igår med. Mitt tre går ut nu i dagarna. Tack för det.
Aldrig mer 3. Nu beställde jag Comhems eftersom vi har det i huset.
Tror det kan vara bra eller jag vet att det är det. Haft det innan.
Trådlöst också. Hur bra?


"If I should die before I wake.
It's cause you took my breath away.
You took by breath and I survived.
I don't know how but i don't even care"



Nej åka hem till Jönköping kanske. Ska bli så skönt att sova i sin
egna säng som jag bara gjort en natt sen i Torsdags.



Puss Hej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0