Baka en liten kaka.



Weha. Är så mätt. Har vräkt i mig pannbiffar och potatismos och efter det
morotskaka. kräkfärdig... haha.



Det är lustigt med mig. När jag är som tröttast eller sjuk så blir jag överaktiv. Konstigt.
Vaknade upp imorse med halsont sprängande huvudvärk och lite feber.
Och då ska jag såklart bli sugen på att göra en morotskaka.
Så idag har jag stått i köket halva dagen.

Slängde ihop en morotskaka och medans den var i ugnen så gjorde jag pannbiffar med
fetaost och vitlök i och potatismos till det. gott gott.







Hade bara en sockerkaksform så kakan blev liiite tjock.
Får köpa mig en form med avtagbar kant tills nästa gång.







Fick en äcklig P-bot innan med. 600 jäkla kronor åt helvete. Fan vad arg jag blev på
mig själv. För jag stod o tänkte på det igår för att dom alltid har renhållning av gatan
första Torsdagen i månaden. Men såklart skulle jag glömma det.
Skyll dig själv pucko!

Nej nu blir det dusch, fryser som bara den.


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0