Från vår till snökaos?



Hoppade in extra på jobbet idag. Det gick fint. Men tog en evighet att få ut bilen imorse.
Herregud. Från nästan vår till snökaos. Vad hände?

Åkte sedan hem till Jkog. En resa som brukar ta cikurs 45min tog 2 timmar. suck.
Oplogade vägar, lastbilar som fastnat och krockade bilar. Och inte nog med det så hamnade
jag bakom en kö med typ 8 typ pansarvagnar. Fan skulle dom ut o göra idag? Och självklart
skulle dom ända till Jkog. haha.






Drog direkt till gymmet. Körde 30min på löpbandet och sen ett Body pump-pass.
Skönt. Nu har jag samvete till att slöa i soffan.
Jameson och herrskapet kommer strax hit eller ja dom skulle varit här för längesen.
Dom tror dom ska få med mig ut. Men icke, alldeles för trött.
Och sen ska jag åka luftballong imorgon, weho :)


Tänkte bara säga att jag har världens bästa familj också.
Som hjälper och stöttar mig. Betyder otroligt mycket. Vet inte hur jag
ska visa hur tacksam jag är. Men hoppas ni förstår.



Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0