gräset är inte grönare..


Vilken bloggtorka jag haft. Kanske ska sluta?


Spenderade helgen i Göteborg. Riktig myshelg med god mat, vin och massa mys.
Deckade dock halv 7 i soffan i Fredags. Vilket trevligt sällskap. haha.

Lördagen begav vi oss till ullaren. Förstår inte hur folk orkar åka dit flera ggr om året.
Vilken panik asså.





Var inne i ngn mcaffär och självklart skulle jag prova en hjälm.
Ser ut som den seriefiguren med spetsigt ansikte.
haha? Kändes som öronen satt kvar i den när jag tog av den. aj aj.



Och idag tog jag ett beslut. Ett klokt tror jag. För mitt eget bästa.
Skiter i vad folk säger. Detta känns bäst. Och då ska jag göra så med.
För gräset är inte grönare på andra sidan!

Jag är lycklig!



Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0