Hemmaspa.



Hade en sådan skön kväll igår.
Tog en lång varm dusch. Inpackning i håret. Peelade hela kroppen och duschade med olja.
Rakade varenda fjun på hela kroppen, haha nej men nästan.
Smörjde in mig med bodybutter och la en ansiktsmask.
Sen var jag mjuk som en babyrumpa.


Färgade och nopprade ögonbryn och tog lite brun utan sol i ansiktet.
Klippte och målade både tår och fingernaglarna.


Sen bytte jag lakan och kröp ner framför Bigbrother.
Imorse när jag vaknade kände jag mig som en ny människa.
Man borde ha hemmaspa lite oftare, minst en gång i veckan. Man känner sig så fräsch efteråt.








Idag och på Söndag jobbar jag.
Ska nog ta en sväng förbi willys på rasten sen och köpa något
gott jag kan ha på jobbet ikväll.



Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0