Ingen bra dag idag.




JAAA glad jag blev när jag såg att Desperate börjar ikväll och Greys imorgon.
Hade jag heeelt glömt.



En mindre rolig sak är att när jag startade bilen imorse så kom
det fram en text om servicen. Antingen vid 1400 mil eller om 16 dagar.
Jaha ja där kom det.
Jonny har tjatat på mig ända sen jag köpte bilen att jag måste lägga undan pengar
för en dag så lyser den där lampan. Och det går inte att ta på faktura eller avbetalning
som alla andra räkningar. Men som jag alltid säger och tror så löser det sig.
Hm gör det verkligen det?! gaah.
Köp min bil?









Och en annan mindre rolig sak är att Erica satt och väntade på mig typ
halva morgonen idag. Hade sagt fel dag. Hur trött kan man vara? Sagt Tisdag istället för Onsdag.
Aja, hon tog det bra som tur var. Och tur för mig, hon hade tid imorgonbitti med.


Och en tredje och mindre rolig sak är att jag imorse vaknade upp med
världens nackspärr. Börjar snart grina.
Och värsta av all är att jag glömmer bort det ibland och vrider om huvudet och får så
åt helvete ont. Det är nu jag skulle behöva en sån där värmekudde eller riskudde eller
vad fasiken dom heter. Sån man värmer i micron.







Nej lika bra att gräva ner mig idag. Synd om er som får läsa om
allt mitt klagande. Men imorgon är en bättre dag :) förhoppningsvis, haha!


Att tänka på dig gör saker och ting lite lättare iaf. Tur det ;)


Puss o Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0