Luftballong var en upplevelse :)


Japp igår åkte vi luftballong som sagt.
Det var riktigt häftigt. Trodde det skulle vara lite läskigt, men det var bara första stunden
när man lyfte som kändes obehaglig. Sen gick det fint.


Men det var ett jäkla jobb innan vi lyfte. Fylla ballongen med luft och packa upp den.
Herregud. Jag med mina klenarmar höll på att följa med in i ballongen när den fylldes med
luft haha.






Landningen var nog roligast på hela färden. Landade och studsade över halva åkern
och sen välte vi. haha. Lisa och jag var livrädda. " Kan det hända att den välter? "
Ja det kan hända säger Simon helt lugnt. Haha jag skulle vilja se Lisas och min min när han sa det.
Haha. Men det gick bra?








Sen är det någon tradition med champgne. Dom första förarna landade i ett champagnedistrikt
och sen efter det ska alla som åker ballong döpas under champagne. Ja något sådant.
Så ja det gjorde vi. haha usch. Fick en riktig dusch.
Lisa blev Ballonggrevinna över Eksjö och jag Balonggrevinna över Björka. Där vi landade.






Sen åkte vi till A6 en sväng. Köpte oss cheesburgare typ och åkte hem. haha.






Vi lagade god Carbonara och drack lite rödvin.
Pratade om livet, kollade på Körslaget och spelade massa musik.
Jag ville helt plötsligt spela remmstein av någon anledning. Så det gjorde vi. Och högt.
Stackars grannar. DU HAAAAST! hahaha.. men det var kul :)


Idag är jag trött. Kunde inte somna inatt. Sen vakna jag 7 imorse. kul?
Får ångest när det är så fint väder. Men har sån huvudvärk så jag tror huvudet
sprängs snart.



Puss Heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0