Luftballongsåkning, weho :)



Lisa ringde nyss. Och nu är det bokat. Halv ett lyfter vi på Lördag.
Blir en tre timmars ballongfärd. Herregud jag är helt nervig.
Kommer säkert få pank där uppe. Kan knappt stå på en stege utan att bli darrig. haha.
Men det ska nog gå bra.
Ska bara leta fram ett par termobyxor för det ska tydligen vara svinkallt där uppe. hehe.






Efter färden så åker Lisa med mig till Jönköping.
Får se om det blir utgång eller vad vi gör. En heldag ska vi ha iaf. mys.






Tränade med nackspärr igår. Inget jag rekommenderar. aj aj.
Men känns som det smärtan lättade lite. kanske?


Aja nej nu tar jag min lilla grå och åker en sväng.
Tillbaka imorgon ;)


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0