makeup store



Åh jag blir så arg. I Lördags när jag bytte väska när jag skulle ut så tog jag en miniväska
och verkligen tryckte ner allt, fick knappt igen dragkedjan. Sa till mamma att har man denna när man
är full så lär man komma hem med en tom väska.

Ja och det skulle jag ju aldrig sagt. Tappade mitt kära rouge från Makeup store.
Skitproblem tänker väl ni. MEN, jag fick det utprovat för min hy av en makeupartist.
Och jag har ingen aning om vad rouget heter. Och dessutom så har dom 982468164 olika färger.
Dumma. Får nog åka förbi A6 och se om den tjejen jobbar där imorgon. hm.








Imorgon har mamma bokat tvätthallen på sitt jobb. Då ska äntligen min bil bli ren.
Den gråter nog nu. Mer brun än grå. usch.


Nej nu ska jag på rast o äta.
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0