Morotsfrallor :)



Tänkte att det inte var så smart att träna idag när jag har jätteont i halsen
och känner mig febrig. Fan också. Ångest.
Så jag bakade mitt bröd ändå. Morotsfrallor med massa goda frön i. Mycket goda blev dom.









Blir lite rädd när jag ser mig själv på bilder ibland. Så fruktansvärt ful.
Kolla bara den här lixom...






Jag lyckas verkligen att se mongo ut. Undra hur jag gör. Kanske är mongo?
haha.



Och jag känner mig så ensam igen. Jag hatar att vara själv.
Vem vill leka med mig? Inte för att jag orkar särskilt mycket mer idag, men ändåååå.



Puss E


Kommentarer
Postat av: sussi

hahahahahaha!!! fan va du är rolig! ;) "kanske är mongo?" haha, söting! :) du är inte mongo, bara duktig på att få till mongobilder ;) puss!

2011-03-02 @ 22:29:13
URL: http://barasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0