morotskaaaaka



Godeeerafton.

Idag har Jameson varit på besök. Vi sa en tid. Men blev en annan så jag gick
på stan tills hon kom. Råkade tröstshoppa lite. (hade faktiskt råd denna gång)
Men inte fan blev jag gladare för det. Alltid funkat innan?
Kassen ligger tom. kvar i hallen. Så kul var det.


Iaf så tog vi en fika och tjatade om livet. Valet stod mellan morotskaka och kycklingbaguette.
Blev baguetten. Vilket jag kan ångra såhär nu i efterhand. men men.
En viss herre skulle bjuda mig på Malmös godaste morotskaka en gång. Vad hände med det?
Kanske ska baka en egen imorgon? hm.








Sen kom det där griniga humöret igen. Ville slita av löshåret,
sälja bilen, aldrig mer gå till jobbet. haha ja herregud. Men nu e jag glad.
Bara lite grinig för att jag ska jobba hela helgen. weho. Men sen är jag ledig 3 helger på
raken. Det är ganska bra.


Köp min bil?


Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0