Naken och exposed.



Är en trött pippifågel nu.
Körde ett combat-pass efter att inte tränat på cirkus 2 veckor. Endats promenader.
Har haft halsont och feber som vägrat ge sig. Känner mig fortfarande inte ok.
Höll på att kräkas efter passet. urk.

Men skönt att vara igång igen. heja heja.






Hämtade iaf ut mitt trådlösa bredband som kom idag.
Massa sladdar o kablar. Orkar inte koppla in det idag. Gör det på Onsdag.
Imorgon jobbar jag dygn så då är jag inte hemma.


Direkt efter jobb på Onsdag ska jag till Erica och ta ur löshåret.
Gud så skönt. Kommer kännas konstigt, men skönt att duscha håret normalt,
börsta det ordentligt. Ska låta håret vila lite sen sätter jag i det igen.
Trivs kanon i långt hår. Ser ut som en knubbis i kort. haha.




Åh vad sugen jag blev på knäcke med skinka o avocado. Får det bli.
Avocado är min last just nu. Äter kanske 2 om dagen. Funkar till allt.


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0