Piiiiinsamt



Goderafton.

Sitter här med muppandreas jämte mig. Han ser spiderman och jag nördar farmför datorn.
Jenny, Kristian, Brangen och Erik åkte nyss. Och andreas ska väl ut i vimlet snart medans jag ska
krypa ner. Är dödens trött.
Drack bara 2 glas vin igår men har ändå känt mig bakfull idag. Lustigt.






Skulle gått ut idag. Men varken Jameson eller jag hade något vidare sug.
Så vi kollade Melodifestivalen och åt massa gott istället.
Men seriöst Eric? Vad har han att bidra med i Eurovison. Inget!
Bara massa fjortisar som röstat på honom. Herregud!


Åh den 26e ska jag vara hundvakt åt sötaste Nellie. Ett helt dygn.
Vad vi ska mysa då.


Nej kolla klart filmen kanske?
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0