Så kan det gå när haspen inte är på...


Igår vaknade jag upp döförkyld. Förmodligen för att jag satt i drag i cirkus 2,5 timme i Fredags.
Inte så smart?
Åkte hem till Jönköping. Hämtade upp Malena i Stensjön på vägen.
Strosade på stan. Sen fixa jag hemma innan jag åkte tillbaka till Eksjö.







Mötte upp dessa nissar i Eksjö. Vi åkte till willys och handlade ingredienser
till en pizza och annat gott. Sen åkte vi till Sussis nya lägenhet. Jättefin är den :)













Haha. Alla var skithungriga, satt o vänta på att pizzan skulle bli klar.
När den äntligen var klar så skulle Mia ta ut den. Och såklart tappar hon den på golvet. haha.
Men den gick att rädda som tur var. Gott var det :)







Nu väntar en jobbhelg för mig. Känns inte så jätteroligt när man
e så förkyld som jag är. Men men.. det får gå. Inte råd att vara sjuk heller.



Puss Kram tavelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0