shoppingförbud :(


När man är sjuk och ligger hemma så kan det bli ganska långtråkigt.
Och då är det så lätt att slinka in på någon shoppingsida på nätet.
Men som ni som följer min blogg vet så har jag beställningsförbud. Och trot eller ej
men det har hållt. Och det är bara jag som bestämt det. 1,5 månad har gått och inte beställt ngt. Känns bra.

Så om ni ser mig i lite tattiga kläder så vet ni varför haha. För nu måste jag börja
använda kläderna i garderoben. Funkar inte att bara använda sakerna en gång. nej nej.





Dessa är ju rätt fina annars? hehe hm.



Idag när jag kollade på kort så fick jag för mig att bli svart och långhårig igen.
Nu e jag röd och korthårig. Rött känns så extremt och efter en vecka har jag tröttnat.
Undra hur jag orkar?!




Vila lite kanske? Ögnen går snart igen.


Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0