småkryyyp :(




Idag var jag i Eksjö för information om Högskolekursen jag ska gå i höst. Om jag kommer in.
60 platser och alla på hela höglandet får söka. Men känns som att vi utan utbildning kan ha lättare.
För det är lite därför den finns, för vikarier och fastanställda som inte har utbildning.

Det är iaf 4 kurser i en. Kommr ta 1,5 år ungefär. Jag o plugga alltså.
Men ja det ska nog gå bra. Bara jag lägger ner mycket tid på det.








Sen har jag fått inkräktare i min garderob. Djur som äter kläder. mysigt.
Fy farao. Har inte kunnat sova på hela natten. Inbillat mig att dom kryllat i sängen
och på mig. Dom jävlas inte med rätt hem kan jag säga. Hatar småkryp. Värsta jag vet.
Imorgon ska jag sanera och ringa anticimex. Och tvätta ALLT!
Helst vill jag flytta. typ nu. uuuuh!



PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0