underbara uppblåsbara...


Tog en tripp till Jameson igår. Tänkte bara åka dit stanna en stund, umgås lite.
Men när jag kom dit så var Andreas och några där. Flickorna var fingjorda och drack vin.
Visade sig att Andreas skulle in till Jkpg senare men hade ingen bil så han lovade att köra min så
jag kunde ta lite vin. Och så blev det.



Jag och Robin satt o kollade på gaddad.se.
Sjukt vad snygga och icke snygga tatueringar man kan hitta.
Man blir suuugen på att göra en till snart.







Sen beställde vi pizza och vräkte i oss. gottit.







Senare tog jag och Jameson en sväng ner till brangen. Där satt han helt alone i bar överkropp
och såg snygg ut.
Alltså den killen var muskulös innan men nuuu jises, sjukt.
Gapade när jag såg honom och frågade vad fan han gick på haha.
Men träning 5-6 ggr vecka och bara äta tonfisk och sånt trams.
Orkar man så gör man.








Sen någon gång åkte vi hem i natten och sov gott.

Är så glad att jag träffat dessa toknissar. Som igår när jag o Jameson låg i hennes säng
och pratade sex o kärlek. Så kommer dissi instudsandes, flyger på mig och jukkar som en hund.
haha slutar aldrig förvånas. Men dom är ju något yngre med sååå... haha.


Orkar jag utgång idag?

Pussel och kräm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0