Just can't get enough.



Imorse när jag vaknade så stank jag som en inrökt gammal trasa.
Fy farao. Håret, kläderna allt stank. Vidrig när folk röker inne.

Blev en ganska kul kväll igår och galen.
Åkte ner till Tolle där Sofia var. Tanken var att jag skulle vara nykter, men så blev det icke.
Efter 2 glas vin så stod jag och dansade fågeldansen med Sofia. haha.


Höll på att få mitt hår uppeldat med. Skulle ta ett kort och gick några steg bakåt där det stod
en kandelaber som var typ lika hög som jag. Märker inget förens det börjar lukta bränt hår.
Då har håret tagit eld och när jag vänder mig om så står Jesper där o flinar o säger inget. haha.
Hade kunnat gå illa.











Har faktiskt inte varit bakis idag. Mest trött.
Värsta var när jag vaknade och insåg att bilen stod på stan och mina skor
var hos Julia. haha, tur jag kunde knöla ner mina fötter i lillebrorsans små skor.





Vet inte vad jag sagt eller gjorde. Men denna gång hade jag inte raderat dom skickade messen.
Och jag kan säga det att jag gillar nog när jag gör det så man slipper se vad man skrivit. Jises.
Men om det någonsin har varit något
så har jag nog sabbat det nu. Herregud. Har man träffats några få gånger och jag varit kalasfull varje
gång så måste man nog tro att jag är en fyllekärring?



Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0