Utmaning.



God morgon!


Sovit som en gris. Skönt.
Idag börjar dagen då jag ska utmana mig själv med att inte äta godis fram till
Turkiet-resan 20 Maj. Kommer säkert aldrig klara det. Men man kan alltid försöka.
Så länge jag får äta chips så kan det funka. Men då ska det vara på helgerna och inte veckorna.

Ska lägga ner mer tid på träningen med. Fortsätta med mina morgonpromenader och träning
på kvällarna. Jobbar inte så mycket dom kommande veckorna så det blir perfekt.







Ska spackla skarvarna idag med. Guuud vad lat jag e. Har verkligen dratt mig för det.
Men kommer lixom inte någon o gör det åt mig. Så bara att sätta igång om jag vill
ha väggen tapetserad. Nu ser den rent ut sagt förjäklig ut.




Nej frukost. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0