Vårdagjämning :)




Åh idag är en bra morgon. Är på ett stråland humör.
Vill bara studsa runt. Hur skönt är inte det?

Och gladare blev jag när jag insåg att det idag är Vårdagjämning, vilket innebär dagarna och
nätterna är nästan lika långa. Och att dagarna blir längre än nätterna.
Solen står högre på himlen. Och på Måndag ställer vi om klockan.
Hur underbart?

Har spenderat 2 år i rad vid omställning av klockan i Malmö med Line och våra spelemän.
Både när vi ställt tillbaka den och fram den.
Men i år är det på en Söndag och då ligger jag och snarkar för att kunna gå upp tidigt för jobb.
Får man sova en timme mindre med?






Och imorgon kan man gå in på Skatteverkets hemsida ocg logga in med
e-legitimation för att kolla om du får restskatt eller inte.
Också en sak som gör mig glad. Hoppas hoppas jag inte får betala tillbaka.
Fick restskatt sist, 1000kr. Och dom andra åren har jag fått tillbaka cirkurs 16000kr.
3 år irad. Haha underbart ju? Och därmed kunde jag ta mitt förbaskade körkort.
Rätt in på körkortskontot åkte dom. Jaaa a då!



Nej nu blir det gymmet. Riktigt på g idag känner jag.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0