Walking away.



Jaa.. löshåret åkte ur imorse. Känns skönt men samtidigt
konstigt, kommer ta ett tag att vänja mig vid det korta.
Tur jag har mina clips som jag kan sätta i ibland. hehe.


Testa o ät en macka, några skedar yoghurt och en glass på hela dagen.
Träna ett 60mins konditionspass och sen försöka installera ett bredband.
Tålamodet brister innan man ens börjat. Men efter lite Gezahjälp så installerades det galant.
hehe.

Jag kan ju sånt. Klarar alltid allt själv. Utan någons hjälp.
Har tom haft comhems bredband innan och installerat utan problem.
Men idag vae jag för trött o hungrig för att jag skulle kunna tänka. haha.







Lisa messade innan och frågade om jag ville med o åka
luftballong på Lördag. klart jag vill. Men HUR ska det gå med min höjdrädsla.
Herregud...



PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0