boda borg.



Tog en löprunda ändå. Åkte bort till Brännemo och tog den gula som är 5km.
Tog det lite lugnare idag eftersom jag sprang 7km sist. Tar jag ut mig så kommer jag
bara tröttna sen.

Men brännemo var bra. Fint underlag och kul med lite backar o så.
Synd bara att halva Eksjö vad där och att jag är sån tävlingsmänniska så
ser jag en människa framför mig så ska jag springa ifatt. Likaså om någon kommer bakom, så
ökar jag så dom inte springer förbi. haha.
Så höll på att dö där ett tag... hm.






Var på Boda borg idag med mina arbetskamrater. Var kul.
Längesen jag var där.
Och där kom tävlingsmänniskan in om något. haha. shit.
Körde som bara den.  Skulle verkligen klara allt. Skam den som ger sig.
Men ja, var tvungen ibland? haha.

Trevlig dag. Inte ofta man träffar kollegorna utanför jobbet.
Är en riktigt bra grupp nu och det känns bra.


Puuuuuuuuss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0