duckeliduck




Dom här sötnosarna trippade runt på stranden där vi låg varje dag.
Dom var vingklippta så kunde inte flyga. stackars.
Såå söt var den lilla, ville ta med den hem.

En dag var det sånt oväder så massa små fiskar hade åkt upp på land.
Medans djurvännen Frida slängde i dom i sjön, havet menar jag haha
igen (dom levde) så matade jag
ankorna med dom. hahaha... såg rätt kul ut!







Igårkväll frågade turken (haha) jag träffade om jag ville gifta mig med honom.
haha. Seriös alltså skrev tom. att han kunde flytta hit.
Det slutade med att jag skrev att det fungerar inte så här, man
kan inte bara gifta sig hur som helst och dessutom vill jag inte gifta mig. haha då skrev
han att han var tvungen att gå. staaaackarn. men ändå lixom? han i turkiet och jag är? nja.



Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0