En lördag i solen.



Igår var en härlig dag. Vädret kunde inte bli bättre.

Åkte till Erik efter jobb. Vi tog hans pärons corvette till Lekeryd och
åt mjukglass i solen. Hur underbart som helst.







Och vad kul det var att åka corvette och nercabat.
Tror aldrig jag gjort det innan?!







Efter turen dit åkte vi hem till Eriks päron igen.
Grillade korv och njöt i solen.
Och vad jag åt. Fattar inte hur jag får i mig så mycket?
Vart tar all mat vägen?! haha hm...










När mättnaden lagt sig tog vi en sväng med kojan.
Ah den är så liten och söt. Så kul att åka med.
Måste testköra den snart...

Åkte förbi Moa & Jörgen en sväng.
Dom pysslade i trädgården.







Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0