Finns det en så finns det flera.



Imorse var jag hos Erica och tog bort min löshår. En gång för alla.
Japp åkte i papperskorgen. Så nu kan jag inte sätta i det igen.
Känns skönast att inte ha det när jag ska till turkiet. Bara massa jobb.

Och mitt hår har växt så heeelt underbart. Spara spara spara :)


Hon lurade på mig ett läppglans med chili i som ska göra
läpparna större. Skulle svida en lite stund bara. Men jises, jag trodde mina läppar
skulle brinna upp. Kändes som jag kletat chili runt hela munnen. aj aj.
Och inte vet jag om det blev någon vidare effekt?







Åkte till Nässjö med Jameson och Line. På vägen hittade vi en lastbil som rök
och läcke blå färg efter abborraviken. Såg riktigt läskigt ut. Visade sig att det brann i den.


Åkte till Get som tatto. Jag och Line planerade tatuering. Ska göra en liten text, nacken
och ner mot rygraden.






Typ som den. samma stil och storlek fast annat text då såklart.
Blir nog bra.

Sen har jag andra projekt men dom ska jag vänta med och
göra hos någon jag verkligen vet är bra. Som jeremy som inte är här just nu
eller i västervik. Jeremy ser väl inte så sljust ut eftersom han är i usa nu och sen kommer
han tillbaka mitten av sommaren ett tag och då är jag inte så sugen på att göra en.
Vi får se vi får se.





Tog en fika. Och damerna var såhär sociala. haha.


Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0