Give me.



Bloggen är inte riktigt som den ska? Aja får bli som det blir.


Igår hämtade jag min snurpla på stationen i Jönköping.
Hon kommer vara hemma till den sista Juni. Underbart tycker jag.
Vi tog en lunch på Max. Och jag som kommit in i en tjockperiod skulle minsann bara
ha en kaffe men ja det slutade med både meal och dipp för mig med. eeeh haha. jaja.







Vi åkte en sväng förbi Wille. Vi lekte glassaffär och
köpte massa piggelin (stenar) i den affären. hihi så söt.



Sen när jag kom hem tog jag en 7km lång löprunda i skogarna.
Knäna tyngde och benen värkte. Men jag tog mig ändå runt på 40min.
Tyckte jag var bra jobbat och jag slog personligt rekord enligt runkeeper. hehe.


Men inte lika kul efter. Slutade med att jag låg i fosterställning och
nästan grät. Magkramper är underbart. Låg från nio till ett inatt och trodde
helt ärligt jag skulle dö. Svartnade, såg stjärnor och var helt kallsvettig. usch ja.
Längesen jag hade sån kramp nu, men vet att det är en del av mitt liv och att det kommer
komma fler gånger. Hur underbart som helst. nja.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0