Kan inte tänka, jag står bara här och ler.



Tjolahopp!

Har så mkt energi idag så jag vill hoppa ur min kropp.
Skulle slutföra min packning. Kom på att jag glömt badlakan!
Jises, bara det tar ju upp halva väslan. Bara packa ur och i igen. suck.






Och bara håroprodukterna tar en stor del. Är ett stort fan av Tigis produkter som ni ser.
Lite dyrare men skitbra och luktar gudomligt. Sånt är viktigt för mig. Allt måste lukta gott
annars använder jag det inte. hehe.


Nu ska jag ut i pappas garage igen och träna lite.
Har duktig träningsvärk sen igår. skönt.
Får bli skärsbodarundan efter med. Men bara promenad.
Vågar inte ge mig på löpning igen. Dumma mage :(



Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0