Runkeeper


Hej hopp hej hopp.

Lite bloggpaus över helgen.
Jobbade och grillade med fina vänner i Lördags. mycket trevligt.

Växlade pengar igår. Så nu är jag redo för turkeeeeeey. weho.
Hoppas det är lika kasst väder här hemma då som det är nu. Känns som en sur månad
att åka annars eftersom det är då det brukar vara som finast i sverige. men men?







Införskaffade runkeeper på mobilen igår. Har bara sprungit innan och inte vetat hur lång
sträckan är. Igår var det riktigt segt. Humöret var inte på topp och vädret var ännu sämre, men
min inre röst övertalade mig. Så jag gav mig ut.
Tog en annan runda än den vanliga. Sprang sprang och sprang. Gick lätt.

När jag kom hem hade jag tydligen sprungit 7km på 40min. Bra, dåligt?!
Kändes bra för att vara mig iaf. Herregud, vad har hänt med min kondition?
Det börjar hända lite.


Nu ska jag försöka ge mig på milen. Man blir riktigt sporrad när man har ett program som
mäter sträcka och tid. Vill man slå det nästa gång. Och det är kul samtidigt.



Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du det är riktigt bra! Jag tar 5 km på 38 min ;-)

2011-05-04 @ 21:47:55
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Stefan Nilsson

Det är väldigt bra :)

2011-05-14 @ 09:07:25
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0