Ser ljuset i tunneln




Har inte bloggat sen Söndags. Har inte riktigt haft tid. Eller jo har jag väl egentligen
men än en gång kom latsidan. Men känns som det är roligare att skriva när det hänt ngt kul
eller man gjort ngt skoj typ?


Dom här 2 dagarna så har jag iaf hunnit flytta ut mitt pick och pack till Stensjön,
powerwalkat med mamma, ätit frukost i morgonsolen med farmor på verandan,
bestämt mig för vilken lägenhet i gamla stan jag vill ha, lapat sol,
träffat Maria, tagit det gula spåret i Brännemo med Moa och såklart massa mys ;)



Imorgon väntas dåligt väder igen.
Jag ska hämta snurplan i Jönköping. Ta ännu en gul runda eller kanske
grön i Brännemo och äta fisk hos farmor.







Livet är bra nu. Jag mår bra!
Alla orosmoment och frågeteken börjar klarna.
Allt löser sig med sakta steg. För allt löser sig om man bara vill.
Iaf för en envis fogelbergska
Så är det!



Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0