Sista jobbarhelgen innan ledighet...



Startade dagen med min vanliga löprunda från mamma runt sjön och lite till
och hem. Visade sig vara 5,31 km. Trodde jag aldrig. Känns mycket kortare.

Var segt idag. Håll hela vägen och blytunga ben. Rundan tog 32min.
Dåååligt. Ska springa på kvällen i fortsättningen. Känner att jag har mycket mer ork
och energi då.





Jag och Line ser snabba ut? Saknar dig snurplan!


Nej nu ska jag hoppa i min nya jacka och bege mig till jobb.
Sista jobbhelgen sen är jag leeeeeedig 3 hela jävla veckor. Ursäkta språket.
Men det blir som en semester innan en semester. Inte fy skam det. nehee då.
En vecka spenderas i turkeeey.

Ursäkta mig idag är bara lite glad ;) hehe!



Puss Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0