tråkig dag.



Baah. vilken trökdag jag haft. Vädret är piss och bilen är inte hemma.
Suger att bo på landet. I stan har man ju iaf någon att umgås med jämt, eller som oftast.
Att inte veta exakt när man får tillgång till sin lägenhet suger ännu mer.. Känns som jag inte har koll
eller rutin på något nu.







Men var iaf med farmor i Björköby. Kollade farfars grav. Så fin så.
Har tyvärr aldrig träffat honom eftersom han gick bort i sjukdom när pappa bara
var 5år. tror jag?!

Känns lite läskigt att gå på en kyrkogård när man vet att det ligger människor
under en. Sen är det ganska intressant eller vad man ska säga o kika på alla gravar
och så. hehe.


Tränade lite styrka med. Gud såå skönt.
Ben mage och axlar. Fanns mycket bra redskap. Band skivstång, vikter,
hantlar, bänk och massa mer... perfekt. Men sen har jag verkligen ingen självdisciplin.
Gymmet går utmärkt bara kul, men hemma, får sparka igång mig...


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0