Visst du kan skratta och låtsas som ingenting.


Åh jag har världens bästa farmor. Inte nog med att jag får bo här så står maten dukad på
bordet varje dag. Imorse när jag vaknade kom jag upp till en frukost beståendes av the och mackor.
Fick absolut inte dricka kaffe eftersom jag hade så ont i magen inatt. Söt hon e.







Åkte in till Eksjö för möte sen träffade jag Line och Jameson för en glass på stan.
Umgicks med Jameson resten av dagen sen åkte jag tillbaka till Stensjön.








Där väntade kokt torsk, potatis och äggsås. Farmor lagade bra mat bara pgr av min mage.
Dietmat som hon kallade det. hehe. Men inte mig emot. Tog lite jordgubbar efteråt. Helt ok faktiskt.










Nej ska kolla kvalet och sen krypa till sängs. Varit helt matt och fortfarande haft
lite konstig känsla i magen.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0