What about how I feel?





Igår tog jag en frukost på Princess med Line innan hon skulle iväg.
Var så seg pgr av sömnbrist.
Men som alltid när jag sovit för lite så blir jag överaktiv. Så jag satte igång och
tvättatde bilen både ut & invändigt när jag kom hem. Så fint det blev. Men ja efter en timme
var den lika gul igen. Så irriterande.







På kvällen åkte jag in till Eksjö igen. Kollade eurovision med Julia Lisa Line
och Jameson. Och jag som trodde det skulle bli fiasko men det gick ju riktigt bra.
Satt som på nålar där ett tag. Men en tredje plats blev det iaf. Bra jobbat Eric.
Ögongodis är han ju så kan tänka att många småtjejer röstat. hehe.


Imorgon ska jag ta ut löshåret. Och sen ska jag iväg och göra en sak. hihi spännande.



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0