Bra start!




Godmorgon!

Låg och kollade på filmen The holiday som gick på tv igår efter jobb.
Så bra och mysig film. Men den är lång. Så jag råkade visst slumra till lite ibland.
Så typiskt mig. Men har ju sett den innan så gjorde inte så jäääättemkt. hehe.








Ja och så var det Måndag. igen. Tiden går så fort! Första advent om en vecka lixom.
Så måste man börja tänka julklappar. Julkänsla? Neeeej, den är långt borta. Typ kvar i förra julen.
Doooh. Skulle faktiskt inte skada med lite lite snö. Regn o typ 10 plusgrader i slutet av November
känns inte helt ok.



Nåja, denna vecka känner jag på mig kommer bli en bra vecka.
Lite jobb, slingning av hår och god mat med Erica,  a6/ikea med Lajsa, utgång med fina vänner, massa
träning, ikea med pappa och lite mer Jönköping.
Älskar att planera mina veckor, går lite lättare att leva då. Inte sant?


Nej dricka upp kaffet och sen bege sig till gym.
Idag står det överkropp och 5km löpning på schemat. heja heja.




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0