Bra!



Haha min chef ringde nyss och styrde lite. Så sa han "ursäkta om jag ringer o stör
mitt i lunchen eller något"

Lunch? Nej jag har precis ätit upp frukosten. haha. Så pigg är jag idag.
Kunde verkligen inte somna igår. Låg o blippa med mobilen till 1 typ sen låg jag o stirra i taket
till 3 ungefär. Och det resulterade i att jag sov lite längre idag ja.



Funderar på gymmet nu. Men huvud o hals känns tungt, vet inte om det
är så smart. Kanske blir en promenix iaf?







Hittade massa gamla bilder på hpn. Åh blond. saknar.
Men mer slingning på Fredag. Men sen tror jag inte mitt hår
pallar så mkt mer. Vi får se!





Kommer på mig själv med att småle ibland. Jag vet inte.
Men jag mår allt annat än dåligt just nu iaf. Och det är så skönt.
Inget ont som inte för något gott med sig? eller hur det nu är.



Och min kära macbook tvärdog igår igen :(
Andra gången sen jag köpte den. Vet att det är batteriet som strular.
Hjälpte sist med att köpa en ny laddare, men vet att det bara är tillfälligt för
tillslut dör den igen som igår.

Min käre macbook. Tur jag har en gammal HP i byrån som följer mig i vått o torrt.
Syd bara att den 10ggr större och låter den ska lyfta vilken stund som helst.
Nåja, en fungerande dator iaf.

PUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0