Chili con carne!



Träffade Lajsa en sväng innan. Hon behövde stövlar inför helgen.
Hm slutade med att hon kom hem med ett par fodrade boots? ey, jag säger inget...
Jag hade nog gjort likadant ;) haha!

Sen gick vi förbi Zanslösa och lånade Malins lilla vilding. Tog en skön promenad.
Älskar att promenera. Synd att jag gör det så sällan bara.






Se så glad hon blir när hon ser mig. Ser ut som ett monster på bilden. haha.
Ville upp i mitt knä heeeela tiden. Så go är hon!!






Sen blev jag så sjuuukt sugen på chili con carne. Så gick o handla till det.
Ringde mamma o fråga vad hon brukar ha i sin (mammas e bäst)
Då skrattar hon och säger att hon också precis gjort chili con carne. Yeey.

Aldrig lagat det själv innan. Men den blev reeeedigt god. Hade färsk chili i.
Godast med bara typ bröd till som man doppar, mm. Kan om jag vill, ibland. Jajamensan.
Såå nu har jag lite matlådor med. Kanoners.






Och till det mindre roliga. Så här ser min kväll ut.
Treo, choklad o halstabletter. Blä.
Treo måste vara det vidrigaste som finns. Men vad göra när inget annat finns hemma?

Chokladen ja. Sist igår skulle jag slänga allt onyttigt o inte äta något skit och allt
vad det nu var. Tyckte jag var tjock, haha. (har såna perioder ibland)

Och idag är det som bortblåst. Men skönt det kanske. hm.
Men när man inte mår bra, får man ju unna sig lite, liiiiiiiite iaf? Japp.



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0