......




Idag blev det Jönköping med några arbetskamrater. Tog OIC-bussen
dit och handlade ett nästan nytt p-rum. Kommer nog bli bra.






Började med en frukost på ikea. Prinskorvar äggröra och annat gott.
Älskar verkligen frukost. Finns det något bättre`?

 

 




Efter ikea stan och all shopping blev det en god fika.
Och självklart köpte jag kladdkaka, mm så gottigt. Men määäktigt.

Och jag har så roliga arbetskamrater. Har skrattat hela tiden med dom.
Sen var jag så sjukt trött med så då blir jag ännu fnissigare. Men ja, kul dag iaf.






Sen har jag zumbat lite. Kul. Tränade ju pump igår så
då passade zumban bra eftersom pump är träning för hela kroppen.
Och ja, tog samma vikter för brösten som jag har för benen. Sjuuukt jobbigt.
Har ganska ont idag ja.
Ledaren är väldigt bra på att puscha oss och säga att vi ska utmana oss själva.
Så ja jag gjorde det. hehe. aj aj...



Nej en sväng till Lajsa kanske. Puss E

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0