Friday im in love!




Nyss kommit ut från duschen. Har färgat mitt underhår lite. Bleks snabbt när det är rött i.
Älskar verkligen denna färgen. Men speciellt snygg är den till det vit-blonda som jag vill ha och
strävar efter.






Tog en timmes rask promenad med en av familjens hundar innan.
Köpte lite vitaminer efter, Mivitotal. Hört att den ska vara bra, hoppas det också.
För så äckligt som det smakar så vet jag inte om det är värt det annars? 2ggr om dagen också.

Sen blev det lite solning också. Var skönt.


Nu ska jag fixa lite. Vid 17 ska jag möta upp tjejerna för AW på hotellet.
Ska bli trevligt!
Blir dock lugnt och inte så sent för min del eftersom jag ska till monkeytown imorgon
vid 9. Gäller det att vara pigg om man ska busa ;)


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0