Gymmet - Check



Har precis ätit lunch. Lunch nu, halv 3. Så blir det när man är seg på morgonen
och sen spenderade cirkus 1,5 timme på gymmet. Nåväl... tyckte jag var värd den sovmorgonen
efter en hel helg med jobb.






Tur dom har "pallar" på gymmet så korta människor som jag når
upp till maskinerna. haha. Knappt den hjälper.






Blev iaf biceps, triceps och mage. Sen upp på löpbandet.
Sprang 5km. Och jag märker ju iaf, att jag springer snabbare ute än inne.
Sprang 5km under 30min ute i somras. Aldrig sprungit på ett löpband innan så
svårt o veta vilken "hastighet" man ska ha på bandet. Men efter 3ggr så har jag ganska bra koll.
Ska försöka öka mer nu. Förbättra tiden.




Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0