Just keep in mind!




Gooooomorgon!


Frukostdags. Försöker skippa mackorna i min frukost. får se hur det går.
mackor är ju gott. mm.


Ska kila iväg på jobb strax. Sen fick jag ställa in mina planer för att vara
barnvakt från 13 till imorgon åt en förkyld lillebror. Jonny jobbar o mamma e på utbildning
tills imorgon. Så då får man ju ställa upp såklart. Jonny ska ju sätta på mina vinterdäck med
så vi byter lite tjänster kan man säga?! haha.









Men först vill jag spela jättejättehög musik. Gör det ibland. Skönt.
Bara att min nya förstärkare inte pallar så länge. Varken jag eller pappa fattar vad som hänt?
Tekniska prylar asså. skit skit.



Och jag tycker ändå man kommit upp i den åldern där man skippar
alla tramserier? Du kan inte äta kakan o ha den kvar samtidigt. Tänk på det!



PUUUUUUUSS E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0