Kladdkaka




Som sagt lunch/middag hos mamma innan. Blev älggryta. Så underbart gott.
Åt hur mkt som helst.
Sen fick jag ett ryck o baka kladdkaka. Varit sugen på det sen i Fredags.






Tror jag åt upp halva själv. Finns inget stopp när det gäller kladdkaka.
Annars är jag inte så förtjust i typ tårtor o sånt.
Sååå nu har jag lite smått ångest. Mycket skit på bara 2 dagar nu. usch.







Sn nu ikväll kom Lisa förbi en sväng. Vi hade en sorts terapi, kan man kalla det? haha.
Fick lite av en Söndagsångest innan. Lite jobbigt. Men det känns bättre nu när
jag fått prata av mig lite..


Så nu ska jag ta en dusch sen blir det lite kvällsmat.
Köpte lufttorkad skinka innan, så gott ju. visst?




Puuuuuss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0