Klart slut.



Och för exakt 15min sen så var jobbhelgen över. Men den har varit bra och gått bra,
Jag ska inte klaga egentligen, jag har det väldigt bra faktiskt.


Vaknade upp med halsont imorse och nyst mig igenom stort sett hela dagen.
Passade ju en förkyld lillebror förra veckan så inte konstigt om det är min tur nu.
Men sen förvånar det mig inte om det går över. Så har det ju varit hela hösten nu.


Men har som förra helgen proppat i mid alldeles för mycket godis,
så vill just nu typ springa 10mil. ångest.
Varför ska man alltid äta tills man mår illa och vill kräkas?
Och varför blir man sjukt lika sugen efter en dag igen?


Tänk om man tyckte godis var äckligt. Skönt det skulle vara.
Då hade jag varit nöjd. haha. eller nä. Utan godis är livet tråkigt. visst?






Gjorde lite smarriga pannkakor på jobbet innan. Hällde i lite vaniljsocker med.
Gör det såååå mycket godare.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0