Kuckelimuck.



Har precis slagit mig ner i soffan. Tänt massa ljus. Gjort lite the och min favoritfrukt till
det. Mango, såklart ;) Och nu inväntar jag DHW. Bästa tvprogrammet.






Var hos farbror doktor innan idag. Visst dragit på mig en inflammation så fick
lite kuckelimuck-medecin som Karlsson skulle säga. Så det ska nog göra susen.
Men inte så smart drag att kila iväg o köra ett tuff boxpass på det. Kände att min
kropp inte riktigt var med mig. Envis som man är!


Annars har jag inte gjort mycket mer. Gillar inte att vara ledig så här mycket.
Vad göra lixom? Vännerna bor utanför stan, mamma har lånat bilen till Fredag. boooring.

Men imorgon ska jag iaf träffa min fina Julia. Längesen nu. Saknat massor.
Sen kommer Eriko in från Jönköping på kvällen en sväng.



Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0