love





Sitter med en kopp kaffe i handen. Ska låta frukosten smälta sen ska jag iväg till gymmet
för en stund på löpbandet. Blev riktigt taggad efter förra gången. Se om det går lika lätt idag.
Sen får det bli bodypump ikväll. Jadå!






Fick hem min jacka igår. Och jag älskar den.
Dock gör den sig inte rättvis på bild. Finare i verklighet, mer grå och inte lika
lång som den ser ut. Hatar nämligen långa jackor. Känner mig som en riktig kärring i det.







Är en riktig tänkare. Tänker hela tiden. Och har en tendens att alltid tänka för
mycket i alla situationer. Det är en av mina sämsta sidor.
Jobbar på det. Men inte lätt alla gånger. Leva för stunden, låta tiden utvisa.





Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0