Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.




Idag har jag fixat o trixat. Började morgonen med att sparka ut en kopp
kaffe över bord och trägolv. Bra jobbat.

Sen satte jag upp en spegel i hallen, började på en fotovägg i
sovrummet. Bilderna är på mig och min finaste ängel i Thailand.
Ska se om jag hittar några finare o roligare ramar på Onsdag i Jönköping.








Sen spenderade jag några timmar hos Julia. Snackade om livet
och drack kaffe. Gillar min Julius. Hon e bra, mycket bra.

Sen gick vi till mig och satte upp min klocka som legat
i en kartong sen Januari när jag köpte den. hehe.
Vilket meck, men fint bidde det när den väl kom upp.

Nu är jag på G, vill bara göra mer mer. Kansk ska börja med mitt halvmålade
vardagsrum. haha. Hjälpa någon?


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0