Ta hand om varandra!




Igår eftermiddag dök världens bästa Lisa upp från ingenstans med 2 söta bakelser.
Och ja söta var bara förnamnet. Tror varken hon eller jag orkade äta upp den.
Men goda var dom iaf.






Sen hela kvällen och natten roade jag mig med magkramper. Älskar verkligen
min mage när jag får dom. not. Men tror inte jag haft det sen i somras sist...
Ett helvete är det iaf. Men jag har slarvat så helt oväntat var det inte.


Och på det vaknade jag med en förkylning. great.
Veckans träning åt helvete. Fan!





Och än en gång påmindes man om hur snabbt livet kan vända. Från att vara lycklig till att känna sorg.
Man bör ta vara på varje stund man har tillsammans och visa sina nära o kära hur mycket
dom betyder för en.
Jag älskar er något oerhört. Ni betyder guld för mig. Ni är oersättliga.

Ta hand om varamdra!


Puss E

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0