Underbara helg!



En helg har gått och ja, inget bloggande har det blivit. Antar jag haft fullt upp?
I Fredagskväll blev det iaf Jönköping. Trevligt sällskap, god mat och rödvin.
Julia, underbaraste vännen hämtade mig sen på kvällen. Hon är bäst!
Skyldig henne en gentjänst.




Igår blev det lunch hos mamma sen på kvällen umgicks jag med Lajsa och annat
fint folk. Lagade tikki masala, riktigt gott. Är ett grymt team i köket vi 2. För det verkade
uppskattas av dom andra? ;)









Finaste vännen!






På kvällen kom det fram lite alkoholhaltiga drycker.
Spelade kort åt massa onyttigheter och smakade en ny glöggsort, ja ny för oss iaf.
Smak av chili och choklad. Lite för söt för min smak, men helt ok var den. Smakade
väldigt mycket choklad, undrar vart chilin var? hehe.



Skönt med en helg utan utgång för en gångs. Och nästa helg är det jobb
så då blir det heller ingen.



Nej nu hem till mamma för Söndagsmiddag.
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda?!


Puss E

“What you need to know about the past is that no matter what has happened, it has all worked together to bring you to this very moment. And this is the moment you can choose to make everything new. Right now.”

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0